your poetry wasn't obvious to me when you said i had the stuff that drove you wild.

oooh vilken dag. jag och linda gick upp imorse och klämde i oss lite tacos till frukost. sen satte vi gång att baka bröd, duktigt! tänkte vi. tills vi såg att brödbullarna var små golfbollar när dom kom ut ur ugnen. bokstavligen talat lika hårda, små och runda.

så vi ville kompensera med att baka en liten sockerkaka. nu står den i ugnen, men det känns ganska tveksamt eftersom smeten var som slime. ja det återstår väl att se vad det blev av den. nu ska vi äta tacos för tredje gången på 24 timmar, sen åker linda hem med lilltåget och jag ska ut och röra på dö fläsket.

och..... det är sjukt vad livet kan vända på en dag, en vecka. tankar man aldrig någonsin haft blir helt plötsligt nästan vardag. aah jag vet inte vart jag står, men jag är väl mindre än dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0