VAAA 1 maj!!

valborg var väl trevligt! vi var hemma hos jenny och grillade på gården, sen hade väl jag missat den lilla detaljen att vi skulle åka till örebro. men det gjorde vi! jag såg en tjej som hade tatuerat in en korv med bröd på varje tutte, mycket bra idé. vi satt iallafall i stadsparken och lite så, kallt men okej. men åh! det roligaste på väääldigt länge hände på bussen hem, jag, ida och john satt på en fyra plats. så kom en full jobbig turk och satte sig på den fjärde platsen och skulle snickzznacka lite, efter en stund tittar han på mig och säger: "pojkvännen eller?!" och vi dog i skratt. HA HA HAAAAAA! flatan och bögen? ett par? han kollade bara konstigt och gick av bussen.
 
nu imorse när alla andra låg/ligger och är bakis gick jag ut och gick! fett schönt som frida skulle säga. nu ska jag vänta in solen på balkongen och steka fläsket lite, och ikväll kommer LINDAHHH. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0