tisdag

livet är hårt ibland. imorse vaknade jag upp med den värsta smärtan jag någonsin haft i hela mitt liv i benen. det är nästan skrattretande. tyvärr var det inte bara att ringa fröken och säga att man är sjuk, som när man gick i fyran. nu gäller det att ge sig själv en käftsmäll, några piller och köra. jag var tvungen att åka till skolan eftersom jag hade filosofiprov och skulle leda idrottslektionen, men som TUR var hade det gått över tills dess. jag slutade tidigt och gick upp på stan, jag har insett att min garderob är HELT tom på sommarkläder (utom någon gammal blommig klänning som hänger och möglar) så jag köpte ett par jeans shorts, en klänning/linne och sist men inte minst. dom skönaste skorna jag någonsin ägt! dom var dyra, men fina. och värda, mina fötter är fan snart deformerade efter alla platta skor jag klämt in mina ankfötter i. nej nu ska jag hoppa ner i badkaret, jag har lovat mamma att vila idag. hon tror att jag dör snart annars, jag vet inte vad jag tror.



Kommentarer
Postat av: A

skitsnygga, idigurl!

2009-05-07 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0