tisdag

jaha man kan ju inte säga att jag har trouble sleeping längre iallafall. det har verkligen satt sprätt, även om jag sover med tvn på hela nätterna. det är bara det att senaste nätterna har jag ju varit ledig, och då sovit 10-11 timmar. inte bra inte bra! hur ska jag komma upp till skolan? jag ligger ju där alldeles förlamad. en annan nackdel är ju att jag är konstant trött, hela dagen?! är jag ute och går en halvtimme kan jag mycket väl somna så fort jag kommer in, och säkert sova till dagen efter. jaja, det är snart sommarlov. nu ska jag kanske fixa något att äta (kanske något nytt som fil, flingor och en macka? stpännande!), och sen sätta igång och färga lilla kråkboet. OCH KOM IGEN IDA! pluggaaaaaa. fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0