OH you never get me right you never listen tight!

VART får alla sin ork och energi ifrån? jag fattar inteeee. jag vill bara falla ihop till en liten pöl. nej det vill jag inte, jag vill vara en strong woman som bara KÖÖR! men, you never never get me right. jag orkar inte ens förklara mer. jag har inte mycket att klaga på, inget faktiskt. men varför är jag aldrig glad längre? ingenting gör mig glad längre. jag är bara trött. jag vill skratta som FÖRUT! inte bara hehe. jag flyter bara runt. men vad kan man göra åt det? ingenting. det är som det är som en brukar säga! ha ha ha ja just ja, lite rolig är hon allt tabita. VARFÖR ÄR INGEN SOM JAG?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen är som du för att du är unik. skratta kommer du göra, kanske inte nu och kanske inte än. men nån gång kommer du att skratta igen och sen kommer du inte kunna sluta! ta vara på nuet.

2009-05-06 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0