lite grön drink, lite sol, lite brännboll och lite fågelskit i mitt huvud.

igår var vi i skytteparken, som det föresten kommer bilder från sen. vi drack lite och käkade jordgubbar och frös i solen. en trevlig kväll helt enkelt, tills vi bestämde oss för att gå upp mot stan. jag, ida, uma, stina och agnes gick över lilla bron när ett regn föll över oss. trodde vi, men det var bajs. B A J S. och JAG fick största klicken i huvudet. det skvätte på våra kläder, väskor, hår och skor. det var inte vilken liten vit fågelskit som helst utan verkligen rinnig BRUN skit. som STANK. linus fick komma och hämta mig och ida, åkte raka vägen hem och duschade. det värsta var ju att ta i håret. hahahaaa. men jag orkar inte bry mig längre, sånt här händer mig JÄMT. fick ju iallafall skratta så jag grät i 30 min. ujujuj.

är helt död idag iallafall. men jag ska försöka göra allt jag ska hinna med i turbofart idag så att jag kan sticka till linda ikväll. tar ledigt imorrrn! igår hade vi tre månader! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0