jag är här fast jag inte är död

igår kväll kom nelle och sov med mig, puuuh! vi kollade på sex & the city tills vi somnade. och jag förstår inte, jag får snart nog. så trött som jag har varit det senaste halvåret är helt obeskrivligt. jag minns inte EN gång på hela den tiden jag verkligen känt mig pigg, eller utvilad. och jag vet inte vad jag ska göra åååt det.

idag gjorde vi det sjukt komplicerade och svåra gemu provet. 0 poäng till mig. blev så jävla sur, mats var inte där. det gjorde att vi fick ha J istället som satt som en gammal vakt hund och stirrade på oss. medan dom andra grupperna fick hjälp av sina lärare. men så kan det gå!

jag har nyss tryckt i mig kebabrulle utan kött, jag är hemma eftersom m&p är i stugan och endast min invalida bror är hemma. jag ska väl röja upp på mitt rum och packa upp/packa. SEN DUUSCH! det skulle vara skönt att sova tidigt men jag vet inte riktigt om skolböckerna tillåter det. den som lever får se. IMORGON SKA JAG TILL LINDA! hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0