ja ja ja!

ååh jag är så trött på att pluggande och skit, jag vill bara sova! inget annat. imorgon har vi ljudteknik prov. jätte svårt, men okej. det är jätte bra att lära sig. men inte NU! iallafall, sommaren ser ljus ut! jag och emma har nästan bestämt oss för att åka på peace&love. det kommer bli så jävla skönt, eftersom vi kan sova och duscha hos linda! jag HATAR verkligen tält och bajamaja och all sån skit. det här kommer bli dröm festivalen, alla mina favoritband. aaah. jag har en känsla av att det bara är jag/vi som åker dit för banden och inte SUPA SUPA SUPA..
dom här vill jag se:
-lars winnerbäck x3
-anna ternheim
-frida hyvönen
-hello saferide
-laakso
-laleh
-miss li
-the sounds
-mando diao
-lykke li
jag kommer att dö av lycka!

Kommentarer
Postat av: idacornelisuson

komme rinte ihåg,. dom fanns på mina oinloggning i skolan!! ja eller hur varför sjunger hon med kleeran :S

2009-05-26 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0