hemmafrun?

FJU. som ida brukar säga. jag har varit ganska duktig nu och rensat min garderob, lagt ut lite på tradera, slängt lite och gett bort. jag har pluggat till filosofi provet imorgon, dammsugit, diskat och fixat i köket. och på tal om det vet jag INGEN otrevligare person än min bror. jag diskade hans skit som han ätit/lagat mat med (vilket jag gör väldigt ofta). och bad honom sedan sänka ljudet på tvn så jag skulle höra vad jag själv tänker. "SÄNK SJÄLV" får jag till svar. "jaha? men jag har stängt av min musik, och diskat åt dig. kan du inte vara trevlig och sänka då?" "det var väl onödigt! att städa". finns ingen tjurigare snubbe, han retar mig till döden. ja nu ska jag inte slösa bokstäver på honom.

imorse åkte linda hem, tåget var 385792 timmar försenat igår kväll så hon fick sova kvar en natt till och ta 5.25 tåget imorse! sjukt tidigt. ja och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, linda och jag har ju varit själva hela helgen. det är ju skönt att vara själv. men nu då? ska jag sova själv i denna stora lägenhet? jag blir så rääääädd. och jag har verkligen anledning till det. inatt är iallafall alla hemma, men sen åker m&p till göteborg en natt. sen blir det säkert stugan igen.

MEN OKEJ, JAG FÅR LÄNGTA TILL HELGEN! nu ska jag gå ut på en fin promenad! eller någonting annat. den som lever får se. men jag vet att den som dör får se! den ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0