en lång och bra dag

HEJ!
jag är så jävla slututututu!!! ligger på dödsbädden! fyfan. inte en lugn stund på hela dagen. jag är så stressig av mig. blir så lätt stressad. iallafall, mamma kom och hämtade mig efter skolan och vi åkte till rusta! vi handlade kopiöst mycket grejer! kuddar och solstol och ja massa skit. sen åkte vi vidare till marieberg där jag fick en jätte fin vit eh, klänning? som jag tänkte ha på skolavslutningen. åt en as god sallad också! och sist men inte minst åkte vi tll willys+skopunkten! köpte fin fina sandaler som jag verkligen behöver! nu har jag äntligen parkerat arslet i sängen! jag orkar knappt inte lyfta på ögonlocken. så, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0