detektivbyrån!

igår åkte jag, linda, emma och ida till stadsparken och kollade på detektivbyrån+övriga band. AH vad bra dom är! fattar inte att dom kommer till örebro och spelar gratis. och hahhaa, jag kan bara inte släppa killen med dragspelet, han ser så liten ut, och han en djävulskt ful frisyr! och hans SON ser precis likadan ut, med samma frilla och allt. fast dom ser ut att vara syskon.. när jag såg detektivbyrån första gången för 2 år sen såg han ut som hans son gör nu? detta kan inte stämma..


nu har jag och L varit ute och gått lite, jag plockade lite fina syrener. nu dricker vi kaffe och kollar på top chef. den här helgen blev så lång och jag ääälskar det. puss.


dom är grymma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0