you never got me right

ahhh. har haft världens bästa helg!!

fredag:jag och ida tog tåget till stockholm. eftersom det var fredagen den 13:e målade vi upp scenarior om vad som skulle kunna hända under dagen. det mesta av det hände. vi tog fel tunnelbanor, vi missade att hoppa av, det gick inga bussar hem på kvällen osv. MEN! vi fick se världens bästa spelning med hello saferide. ah ah ah! annika var fin som vanligt och det var sjukt bra!!!!

lördag: efter en fet hotellfrukost åkte vi till stan och shoppade. vi åkte även till stockholms kanske bästa skivaffär och jag köpte fridas "until death comes". Sen åkte vi den långa vägen till hotellet och drack vin och kollade på pissfestivalen. kunde inte göra annat än garva åt vinnaren. vart är sverige på väg??!

söndag: packade ihop allt som fans i vårat fina hotellrum. JA det var FINT! helt perfekt, förutom att toan inte gick att gå in i pga. en helt sjuk stank. fattar inte. iallafall så tog vi klumpiga väskorna och åkte in till stan igen, hann sno varsin skitfin maia affisch på tunnelbanan. shoppa lite, fika, äta. sen var det FRIDA. och DET var den sjukaste konserten jag varit på! hon är så sjuk. och rolig. och fin. och konstig. så jävla bra var det. och så perfekt på dramaten. och kläderna. och scenen. ALLT! jag hittade bilder på rockfoto nu som jag verkligen ska beställa. dom ska minsann upp på väggen. ja, så nu var det här över. tåååååååååris.

ANNIKA


FRIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0