lång torsdag

jävlar vilken dag. den var lång. och rolig. och dålig. det hände världens hemskaste, men okej, roligaste grej idag på gemu lektionen. jag och ewe kom in med våra mobiler och slog oss ner. mats var på extra ret humör idag så han tog telefonerna ifrån oss och la dom på en trumma. när jag fick sms durrade det i hela rummet. mats tog upp telefonen och öppnade smset. det hade inte gjort någonting i vanliga fall, men det här var inte vilket sms som helst. så jag flög upp från stolen och slängde mig över honom men flög in i väggen som en vante. HA HA JÄVLIGT KUL! men lagom kul att det var ett privat sms. ÅÅÅH just det som inte en lärare ska läsa. jag skämdes ögonen ur mig men fick garva bort det. ja så kan det gå. aldrig mer telefon på mats lektioner.

efter skolan åkte jag till marieberg och slog på stort! jag köpte en plattång eftersom min gamla bara river av hela kalufsen på mig, jag köpte också skitdyrt schampo. men värt eftersom mitt hår annars försvinner. och sist men inte mist fick en tröja följa med mig hem! sen kom mamma och hämtade mig och vi shoppade loss på blommaffären. köpte blomma, kruka och nån grej att pimpa mitt rum med. nu har jag städat upp röran på rummet och packat för det jävla klädsimmet imorgon. vaaad är det fråga om? nu ska jag duscha, ringa linda och SOVA! nu lyssnar jag föresten på fridas gamla, den har ALLT. kan inte fatta. så jävla bra. speciellt the modern. hon är så bra. men skit i det hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0