today is a good day

WOHOOU!! (hanapee skrik)
fan vad duktig jag känner mig nu då. jag har nyss gjort klart och skickat in två uppgifter, så nu är två problem ur världen! jag fick även börja om från början med nk uppgiften eftersom skiten som vanligt inte går att öppna. jag har mycket kvar men nu tar jag en liten paus! HÖR UPP! det finns en skit nyttig efterätt som mamma nyss gjort, det låter verkligen skitäckligt men blir FAKTISKT gott! okej, det består av:

-banan

-kakao

-avokado

-russin
mixa skiten och in i kylen, så blir det som chokladpudding! nyttigt och allt. jag ska nog börja leva på det.

gammal bild från i höstas när man var eldflamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild! :)

2009-03-25 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0