there is nowhere i would rather be than here, so why am i not?

halladar!!!
idag har jag varit med om manga skrackupplevelser ska ni veta!
idag tog vi bussen till en storre stad som heter malaga, det var mest
skabbigt och trakigt sa vi stack darifran ganska snabbt, och tog skak-bussen
tillbaka till torremolinos dar vi bor. sa fortsatte vi shoppa har. idag har jag kopt
skor, vaska, orhangen osv. och shoppat pa sephora!! det var fint. ja men sen
iallafall, gick vi in i en affar med sprit. DA hittar jag en flaska med doda odlor!!!!
det var seriost det VIDRIGASTE jag sett. dom bara lag dar och dallrade, helt
mogliga nastan. nu sitter jag pa ett internet cafe 50 meter fran stranden. vi har
nyss varit och atit pa en resturang vid havet, mysigt, MEN dom ar sa javla ackliga
har!! as ackliga toaletter, hittade en dod fagel i trappen till toan, dom roker inne
OVERALLT osv. osv. det ar sana har stunder man verkligen langtar hem, aven om
det ar SA fint har. har inget att klaga pa, meeen jag ALSKAR sverige!!!!! allllllskaaar
sverige. verkligen. men det ar fett najs har med vettni.

imorgon, da ska vi till gibraltar, en engelsk O ( med tva prickar) for er som inte vet.
dar ska vi kolla pa herr nilsson apor! hiiiihii. jaha, det var allt for mig idag.  nu ar det
bara 9 dagar kvar, och 16. much too much!! langtar till annika, frida och linda! hehe.
HEJDA loverboy! hoppas ni har det mysigt darhemma i snon.

Kommentarer
Postat av: mandy

hahahhaha döda djur överallt????????????

2009-03-04 @ 21:43:53
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0