the enemy within says a body of work is just as strong as it's weakest point.

jag är i skolan nu, för få timmars sömn. jag kan inte koncentrera mig allt bara går runt i lillhjärnan. ska egentligen skriva om alternativa livsstilar nu. herregud vad jag har att ta igen, och idag får jag inte heller en lugn stund. slutar sent och ska dansa. ska jag sluta på dansen? vad ska jag göra? det funkar liksom inte. vågar inte ens tänka på ångesten jag kommer att få när jag kommer dit och har missat svin mycket och inte fattar någonting. what to doooo.

"you must be kind to yourself"
-i don't know how to do that!
"no one is gonna do that for you"
-well i'm not asking them to!
"be kind and fight at the same time!
-too many things to keep track on!

VAAAA! vaa? vaaa?? nu fick jag reda på att miss li ska släppa nytt album 1 april! och ny singel kommer ut imorgon! VA?! varför har ingen sagt något till mig??? det här var ju snopet. men vad kuuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0