sun&sangria

idag, var basta dagen pa valdigt lange. jag vaknade och det var 20 grader,
sol och inte ett moln! satt pa balkongen, laste och lyssnade pa sancho panza
och laleh. sen har vi bara glidit runt i solen pa stan och gatt vid stranden. jag
undrar hur manga mil vi gar varje dag haha. men sahar vill jag alltid ha det!
sol.... hela mitt liv hanger nastan pa vadret! sa fort det ar gratt och kallt blir jag
depp och helt nere, sen nar solen kommer fram blir jag overlycklig! pa tal om
nagot annat har jocke och jag nyss varit runt pa varenda affar och raggat malibu.
varldens godaste cocos...oh likor? men jag kopte istallet skitgullig piss vin och
smaflaskor med goda saker. far leta reda pa det andra en annan dag.

och en sak jag glomde beratta igar! englands prinsessa spatserade forbi mig.
ja det gjorde hon minsann. hon gick fem meter ifran oss och sag gammal ut.
helt sant.

och sist men inte minst, anges! jag dromde om dig inatt. jag dromde att du och
jag bytte tuttar med varandra. fast jag tyckte att dina var konstiga, och att dom inte
passade pa mig, sa vi fick byta tillbaka. marklig drom...

jag har nagra fragor till er glamorous girls hemma:
1. hur ar vadret?
2. hur mar ni?
3. har jag missat mycket i skolan? ar evil igang nu igen?
svara! PUSS pa er!

Kommentarer
Postat av: elli

1.det är hemskt väder ida! :( fast det börjar bli varmare! :D

2. jag tror alla mår bra fast jag har varit lite sjuk, amanda åker till spanien idag!

3. vi har fått sjukt mycket att göra nu! massor med eva o sen projekt arbetet :D

HOPPAS DU HAR DET BRA

2009-03-06 @ 20:41:36
URL: http://efever.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. sämst väder, men bra att du har det nice!

2. jag mår helt okej!

3. ja det har du

men du får update sen pusssssss hjärtan

2009-03-07 @ 15:10:14
URL: http://mathyb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0