SPANIJEEN!

hejheej, har galler det att skriva snabbt, har bara 15 min pa mig!
vi kom hit igar, REGN saklart. men idag har vi gatt pa stan en massa
och shoppat :D det kom sol pa eftermiddagen sa vi gick vid havet och
kollade. sa javla fint ar det! och fan vad mys det var att flyga, sverige ar
mycket finare uppifran. alla vagar och hus ar sa sma och meningslosa.
maste passa pa och saga till amanda, nelle och sa att jag inte kan hora
av mig mer an att blogga ibland, det ar pissdyrt att ringa och skicka sms!
sitter i receptionen pa varat hotell, hahha det var sa roligt igar nar vi kom
hit, det forsta vi mots av i receptionen ar en gubbe som sitter och roker
sa det blir stora moln, sa star det over honom, en stor skylt: NO SMOKING!!
hahaaa. hejda, nu ska vi snart ga och kaka pa nan resturang. det ar typ 15
grader har sa sa javla varmt ar det inte. men hoppas att solen kommer fram
imorgon igen sa man kan sola lite :D HEJDAAA puzz puzz!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åhhhh baby :D haha va tråkigt med regn, mnen efter regn kommer solsken höhöhö. miss u!! ha det BÄST där nere!!! love u <3<3<3 hälsa din mami,patrik o jocke :Dhih

2009-03-03 @ 19:42:50
URL: http://jnathalie.devote.se
Postat av: mandy

MEN VA KUL GUMMAN:D

EFTER REGN kommer solsken! hoppas ni har det toppen!

2009-03-03 @ 20:43:00
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0