spanien dag 6!

20-25 grader
stekande sol vid poolen
nagons pappa dor
havet
pina colada

det verkar som om folk borjar vakna upp nu. det ar varmt och
hotellet har fyllts av britter. skont att hora lite engelska sa man
forstar vad folk sager! jag aaalskar vadret!

det ar sjukt vad tiden gar fort. for exakt en vecka sen satt jag i min
sang och drack kaffe med linda. idag sitter jag i spanien, i 22 grader.
om en vecka har jag sett annika kvallen innan och ar lycklig. det vet jag.
och om en vecka och en dag sitter jag pa dramaten och tittar pa frida.
da ar jag ocksa lycklig. da kommer jag iallafall att kanna nagot. MYCKET!


Kommentarer
Postat av: kossan

3dagars sl kort kosta bara 120 KRONOOOOOOOORRR WOHOOOOOOOOOO!!! Jag längtar som en vet inte vad!!! mahamamma. skönt med värme förresten! hoppas dom sista dagarna blir bra!!!!! mahskfotjtisndaaaaaa!!!!!!!!!!!! hehe

2009-03-07 @ 20:02:23
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/
Postat av: häst

Ida, vi åker till globen på lördag och letar melodifestivalkändisar!

2009-03-07 @ 21:37:11
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/
Postat av: A som i anus

idisen, jag fattar inte dina konstiga kommentarer i min blogg. Är du helt från vettet?

2009-03-08 @ 13:14:43
Postat av: agnes

ööööh, a som i anus? inte jag som kommenterat det där ialf!

2009-03-10 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0