söndag

jag är jävligt trött. jag borde gå upp och äta frukost och packa klart..
det är precis så att jag hinner dansa innan vi åker, tur! sen åker vi till
stockholm och sover på hotell vid arlanda. 6 imorgon går planet. och
ni tror inte våran bil har gått sönder nu när vi ska åka till stockholm! så
min morbror får åka från katrineholm och hämta oss och skjutsa till
stockholm. våran vanliga tur. men jag hoppas verkligen att det går bra
den här gången.. i somras när vi skulle till kroatien kom vi ju bara halvvägs,
sen dog bilen. men nu ska vi ju flyga och det har jag aldrig gjort förut (!!!!!).
det var min absolut värsta mardröm när jag var liten. men det ska nog gå
braaaaaa. det kommer att ta 6 timmar och vi får byta i schweiz, så jag lär
ju ta med endel att underhålla mig med! ipoden är laddad och jag har några
böcker iallafall. aja slutfingrat på tangentbordet, frukosst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0