our love is a flower that blossoms in china, ooooo shanghaaai

jag lever idag! har nyss varit på stan en stund med alex & mathilda, mötte en tjej som köpte mina skor. sen hittade jag en jäääätte fin baddräkt (!) som jag köpte! och en skjorta. alltså nu är det VERKLIGEN köpstopp för mig, börjar få jätte dåligt sammis. jag köper liksom utan att tänka efter innan. så nu är det skärpning. hoppade in på maxi också och köpte grejer till dumle kakorna jag ska baka! klassfika på torsdag vettni. jag ska även städa lite i lägenheten och plugga feeett. skulle vara skit skönt att gå ut och gå också men det hinner jag nog inte. ska göra mitt bästa, men vart ska man börja?

här är min nya badis, fast. den ser inte så smickrande ut på bilden. men den är sexi! inte för att jag har haft på mig någon baddräkt sen jag var typ 3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var supersexig!

2009-03-31 @ 20:47:19
URL: http://mathyb.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0