kvell

HEEEJ IGEN!
nu har vi varit och atit vid stranden, as mysigt. alltsa jag maste beratta
lite om varat as skabbiga hotell... det verkade skitfint pa bilder och sa, sa
ba kommer vi hit. for det forsta var det sa JAVLA kallt att inatt fick jag sova
med byxor, strumpor, thirt och tjocktroja. sen sa nar man gar pa toa, da
far man valja mellan att sitta med benen i badkaret, eller sitta at fel hall.
HAHA. och balkongerna ska vi inte tala om, den knakar nar man gar pa dom,
och dom lutar nerat och kanns som att den ska braka ihop nar som helst!
sen ar det as fula mobler osv. men det funkar ju anda! hahaha. jaja snart
ska jag upp till fula hotellet och lasa och sen sova. assa jag blir sa javla
uttrakad nar man inte kan gora nat pa kvallarna! inte ens kolla pa film!
men okej, hejda. <3 puss lovers

Kommentarer
Postat av: agnes

Ha en jättefin semester Ida! :)

2009-03-04 @ 17:02:57
URL: http://littlepotatoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0