i wanna go go go, it's the going i'm after.

hei plåkkehnnn. ikväll har jag varit hos jensan och jenny och ätit muffins och druckit te! jenny hade varit duktig och bakat. nu ska jag skynda mig att duscha, kolla på desperate housewiwes och ringa lindalove! och imorgon är det jag som tar i med hårdhandskarna och tar med datorn till skolan och sätter mig och pluggar på något cafe när jag har slutat. annars kommer jag aldrig att få någonting gjort.

och fyyyyyyyy vad människor ska vara djävulskt trångsinta och sorgliga! vad lever vi i för en liten håla egentligen? det börjar gå över styr nu. dom jävlarna ska skjutas. homofobi är så GAY!


puss och godnatt. over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0