HEMMAAAA

jag kunde inte sluta le när vi kom av planet inatt! åååh vad skönt.
sverige. fräsch mat, fräscha toaletter, mjuk säng, ett språk man förstår,
trevliga människor (i spanien var dom så sjukt otrevliga! fick inte ETT
leende på hela resan!) det är inget fel på spanien men det är nog inte riktigt
min grej. det är tur att man får se lite annat så att man uppskattar det man
har. inatt när jag öppnade dörren till mitt rum fick jag en liten chock, var det
såhär?! man vänjer sig snabbt vid stenhård säng, fet mat, äckliga toaletter
osv. så nu ÄLSKAR jag allt här. blev dock lite chockad när vi flög över stockholm
och jag såg att hela staden var täckt av snö?! jag hade väntat mig vår när jag
kom hem. men det kommer, det kommer.

denna dag ska jag ägna åt att packa upp min feta resväska, packa den
igen för på fredag åker jag och ida till stockholm. FAN vad jag LÄNGTAR!
jag ska också ta tag i allt jag behöver plugga, se vad som ska göras och
sen är det bara att sätta igång!! vet dock inte hur jag ska komma upp ur
min sköna säng. föresten saknar jag mina monster! åhh alice och maja.

inte sett dom på... 10 dagar! mina bebizar. ja nog tjatat. puss lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0