förvirring och kämpning

man kan ju undra vart min energi har tagit vägen. någon som har sett den? det är knappt så jag kommer upp ur sängen, eller orkar med skolan. idag åkte jag till iv valet på grisbergska, var läraren där? nej. så det var bara att åka hem igen. och så fick vi reda på att vi har prov imorgon, på saker jag inte har varit med på. jag vet inte ens vad detta prov handlar om?! ska sätta mig nu iallafall och göra mitt bästa. sen ska jag ut och gå med nellis!

OCH VET NI! helt sjukt. jag vann biljetter till p3 guld som ni vet, ida säger till mig "nu ska vi vinna biljetter till sahara hotnights och two white horses" jag sket i att försöka eftersom jag redan vunnit och en sån sak händer ju bara en gång. så får jag sms imorse "jag har vunnit biljetter till sahara hotnights och two white horses. ska du med" WAAHH. så på torsdag åker vi till stockholm! feeeeeeeeeeett. LOVISA<3

Kommentarer
Postat av: Tekla

Hur kan du ha sån tur hela tiden? Det är orättvist!

2009-03-30 @ 22:09:29
URL: http://tells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0