en onsdag

fuck! vad glad jag blir när det är sånt fint väder! och fuck igen, för idag har jag gjort av med too much pengar. oops. jag mötte nelle vid bara vara efter skolan, vi satte oss och faktiskt pluggade! det gick dock inte bra för mig. efter det gick vi på stan och jag köpte ett par nya vita converse eftersom jag tappar dom andra och dom är typ trasiga. och ett par leggings då. sen tvingade nelle mig att äta på subway :'( tog en sväng förbi tant brun på vägen hem också så jag grillade mig lite grann. nu är det duschdags, sen mina vänner är det popcirkus 19.30! ikväll ska maia vara med. och 21.30 på p3 live är lalehs konsert med mackan som programledare!!!  det ni. hejdå då. och puss. och kram.


Kommentarer
Postat av: agnes

vad ska du göra med dina old conversisar då? du vill inte kanske eventuellt sälja dom till ett billigare pris om dom passar? (:

2009-03-18 @ 19:21:38
Postat av: tant brun

ja, du blev allt en gyllenbrun lite kycklingfilé. minsann!

2009-03-19 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0