att vilja eller inte vilja!

dagens bra:
-det är fredag och helt okej väder
-ja det roligaste idag var nog när mamma och jag satt i skolan och väntade på att ha utv. samtal. då började hon berätta om en gammal bekantskapskrets vi brukade träffa (väldigt, fula, stora och enormt feta). Hon berättade om att dom var översexuella och hade gruppsex allihopa. oh good, den sängen måste ha brakat. 4 valrossar i en träsäng liksom. efter att hon hade berättat kom hon på att vi var i skolan och att det faktiskt var ganska stor chans att flera hört vårat samtalsämne.
-jag har äntligen fått byta ut mitt huvudinstrument från sång till piano. SÅ FUCKING SKÖNT!
-jag, ida och emma ska börja med ett fett kul projektarbete.

-det är som sagt helg och jag ska till lindis!


dagens dåliga:

-allting som har med pluggande att göra har gått åt helvete.

-när jag hade utvecklingssamtal kom vi fram till att jag har (utan överdrift) 12!! inlämningsuppg. att skriva och skicka in de närmaste veckorna.
-ångest över pluggandet. men, ryck upp dig nu! ta en hallonbåt och spänn av. som dom sa i andra avenyn hihihi.

nu ska jag sticka till tåget tack och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0