ååååååå fredaaaaaaag

det var såå nära att jag sket i allt och stannade hemma idag. men jag är skitglad att jag pallrade mig iväg i snöstormen iallafall. ja, det är SNÖ storm. HELT vitt överallt. dagen har varit den längsta fredagen ever tror jag. såhär såg den ut:
-två lektioner historia
-kasta i mig mat
-ha en kort piano lektion (den första. roligt. per är bra)
-kuta till bussen med packningen och åka till g-vik
-simma klädsim! vilket var det sjukaste på länge. så jävla roligt. vad alla var fula i helt blöta katter outfits.
-åka tillbaka, gå till markurells i snöstormen med ännu tyngre packning blöta kläder och ha PA kurs.
-gå i snöstorm, åka tåg, lite mer snöstorm.
och ÄNTLIGEN ligger jag här! ååååååå vill inte göra någonting på hela helgen. fast. plugga måste jag.
ska nog snart fixa mat. det blir färdig soppa med en massa e-ämnen i för mig. gött. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0