man kämpar för en plats

man räcker aldrig till.
jag försöker vara mig själv, ge av mig själv, göra det bästa i alla lägen som går, övertala mig själv att jag är bra som jag är. men ändå gör det alltid lika ont när man inser att en person inte tycker om en. den personen tyckte visst inte om mig, den älskar mig inte, nehe, inte den heller. och ondast gör det när man inte vet vad man har gjort för fel. ska vissa personer bara få leva med att dom inte duger för någon? för jag ger fan i att låtsas vara någon annan, bara för att någon annan ska tycka att man är "en jävligt skön tjej".

Kommentarer
Postat av: nathalie

men idi. du ÄR bra som du är och du duger visste. mer än bara duger. och du är en skön tjej också klubbis<3

2009-07-15 @ 23:13:36
URL: http://jnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0