kraft, jag går på kraaaft

vavava! vad har hänt med mig? jag har inte känt igen mig själv dom senaste dagarna, och undrat om det är något fel. men jag tror inte att det är det. jag tror att jag hade glömt bort hur det känns att ha energi och ork. även om jag inte alls sover så mycket, och är trött så är min kropp pigg. jag känner mig som ett uttråkat dagis barn med en glass i handen som står och stampar så fort jag är tvungen att stå still. jag är rastlös och vill göra någonting hela tiden, när jag är klar med en sak vill jag göra nästa. när jag lyssnar på musik måste jag byta låt hela tiden, för att jag blir uttråkad efter halva låten. this is amazing! luften gick ur mig någon gång i vintras, och sen dess har jag gått på.. jag vet inte vad. jag hoppas att det här håller i sig ett tag. jag skulle bli så glad. och få mycket gjort! nu ska jag ut och gå för att bli av med lite överskottsenergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0