hey this fire, it's burnin, burnin us up!

HEJ. idag har det varit himla fint väder och en bra dag, som dock förstördes för 15 min sen. men mer om det sen. jag och nelle har varit i stan, käkat i solen och shoppat lite. jag köpte frisör schampo+balsam och ett par jätte fina skor. vet att jag inte behöver några, men mitt psyke behöver! eller nåt. jag fick skratta idag iallafall. din sjuke jävel nelle. hihi. ja när jag kom hem iallafall satte jag mig i soffan och käkade en färdig grönsaks lasagne, AH! jag vill ha riktig mat snart!

iallafall. då hände det som fick mig att flippa ur. min fucking bror. ledsen att säga det alltså, men den största tiden hatar jag honom. av hela mitt hjärta. det känns jätte tråkigt. men han är... så otroligt elak. just nu är han helt stört jävlig mot mig och mamma. han klickade henne tre gånger på telefonen och höjde ljudet till max när jag pratade i telefon, han frågade några gånger om jag var dum i huvudet och sen tog han min dator och stängde av?! sick fuck. dessutom har han fest här så fort jag knallar ut genom dörren. folk tar sönder våra saker och rotar i mitt rum. imorgon ska jag iallafall kolla på en lägenhet. jag pallar inte detta längre, så nu måste jag flytta. det hade varit mer rättvist om han vart utslängd men tyvärr klarar ju inte lill pojken sig själv. nä han skulle bli vräkt direkt. fan vad elak jag är, men jag känner mig så jävla uppgiven, hjälplös och förbannad. som ett litet straff stack jag in på mtit rum och satte på regina spektor på högsta ljud och nu sitter jag och sjunger så jag blir hes. hihi.

föresten! en sak som gjorde mig skitglad, mamma ringde och berättade att min kusin daniel som dom var hos idag ska på BAARRRN med sin tjej veronica i december! så himla kul. jag älskar bebisar. jag kommer att hänga där JÄMT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0