getting out of here

jag och mamma har varit och kollat på en lägenhet. jag tror det är den som blir den. visserligen jävligt ful trappuppgång, fult badrum. men det var fint och ljust och jag ska minsann tapetsera om hela skiten! dock får jag nog inte tapetsera köket. förargligt. men jag får väl lära mig att gilla läget. jag fattar inte hur jag ska kunna flytta ifrån våran stora fina fräscha nybyggda lägenhet. det gör lite ont i magen. men här handlar det väl inte om att må bra. jag måste bara flytta och så är det. jag hittade en fin soffa igår som jag ska köpa! och så köpte jag lite söta grejer. men aaah? hur ska jag kunna sova själv? nej nu får jag ge mig. gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0