could not face the day

idag har jag suttit på samma stol hela dagen och ingen har varit hemma.
men förut kom amanda och hennes mamma hit! fick blommor och homeopatmedicin!
skitbra verkigen, så kanske jag blir gladare och pigg. så gulligt att dom kom.
förövrigt har jag inte ätit på skitlänge, kokade makaroner innan dom kom men hann
inte äta och nu har jag slängt dom. så nu väntar jag på att mamma ska komma hem
med mat om nån halvtimme. jag har inte heller duschat så är jävligt skabb! får fan göra det
snart. packat har jag inte heller orkat, vet inte vad jag ska packa? vad ska jag ha på mig?
jobbigt läge. får kasta ner nåt bara. ja, ikväll är det iallafall let's dance. nej, får väl lyfta mig
ur denna stol nu då. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig bild :D

2009-01-16 @ 19:11:02
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Irén Svensson-Nylén

Ida, ingen kan veta vad som händer! Man kan inte tvinga ödet att vara som man vill. Din pappa kommer du bara ha en enda tanke ifrån dig! Nu har du honom i dig och alltid bredvid dig, använd det! Din pappa är lycklig om du är lycklig, det är jag helt övertygad om. På andra planhalvan har man ingen kropp, men själen kan inte försvinna och den kommer alltid åter. Ta vara på det fina i livet och det ni har det kan ingen ingen ta ifrån dig. Puss du är så vacker...njut av det!

2009-01-16 @ 22:22:05
URL: http://homeopatiren.blogg.se/
Postat av: Irén Svensson-Nylén

Ida, ingen kan veta vad som händer! Man kan inte tvinga ödet att vara som man vill. Din pappa kommer du bara ha en enda tanke ifrån dig! Nu har du honom i dig och alltid bredvid dig, använd det! Din pappa är lycklig om du är lycklig, det är jag helt övertygad om. På andra planhalvan har man ingen kropp, men själen kan inte försvinna och den kommer alltid åter. Ta vara på det fina i livet och det ni har det kan ingen ingen ta ifrån dig. Puss du är så vacker...njut av det!

2009-01-16 @ 22:22:28
URL: http://homeopatiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0