fredag

hallå! jag  är fan kompis med annika nu. vän, bästis. polare. hehe.
dom senaste dagarna har jag fått tre mejl från henne faktiskt! okej,
det gäller mina biljetter som inte har kommit. men ändå. hon är så
gullig. men NU, idag kom biljetterna! i ett gulligt kuvert med hjärtan.
synd att det inte var annika som hade gjort det. iallafall, hon sofie
på guld ville att jag skulle ringa henne och berätta att jag hade ffått
dom så det ska jag göra. VI ÅKER IMORGON. 07.23.



föresten, pappa ger sig aldrig med rökandet. jag och mamma satt
och kollade på kläder på datorn förut, då luktade det som om någon
stog i rummet och rökte. men jag tänkte att det var våra grannar som
vanligt. men fönstrena var stängda och ingen annan kände lukten utom
jag?! och en sak till, min mentor/musiklärare per ringde förut, gulligt!
men när han ringde låg jag och sov. och precis då drömde jag om honom.
att vi satt i matsalen och åt pizza. sick!

tack alla som har skrivit, smsat och ringt. jag är dålig på att svara just nu men jag
blir glad! nu ska jag kanske peta i mig frukost. puzz

Kommentarer
Postat av: emma karlsson

allt ordnar sig.. hoppas du vet att du alltid kan prata med mig! <3

2009-01-16 @ 16:36:20
Postat av: Anonym

tycker det är himla irriterande när föräldrar envisas med att röka inomhus, vi har liksom en balkong, dock är den i mitt rum men men, bättre än att sitta o röka inne hehe Hoppas du får en jättebra Fredagkväll! :)

2009-01-16 @ 16:41:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

jahaa oj sorry:(

2009-01-16 @ 18:16:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Lite klumpigt o okänsligt av mig så förlåt. Men får jag fråga hur länge han har varit död? varit med om liknande nämligen.

2009-01-16 @ 18:17:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0