torsdag

idag har jag lite ångest. jag och paris hade håltimme, och hon råkade tvinga på mig att
köpa godis! GODIS. som jag verkligen inte får äta! men hon är så duktig på sånt, att övertala
en. eftersom hon äter såna saker varje dag och ändå är hon skitsmal! men skitsamma, jag
har varit duktig hittills och detta var en engångs grej. ok. idag har vi haft en massa musik också.
jag fick spela bas i våran egenskrivna låt. undrar fan varför jag inte satsade på bas! det är m
mycket enklare att lära sig en låt, och så är det roligt. aja. nu  när jag kom hem hittade jag ett
paket på bordet med grejer mamma har beställt. hon hade beställt en hel jävla hög mamma
trosor till mig! ha ha ha hon är för rolig hon. hon tror ALLTID att jag är mycket större än vad jag
egentligen är, så hon kommer hem med skitstora mysbyxor och som nu, mamelucker!
men ingen har väl dött av lite trosor upp till tuttarna och sådär? nej just det.. föresten måste
jag rensa min byrå nu för att göra lite plats åt big mama trosorna. sen deckar jag väl för jag
är så jävla trött! puss på er era knubbisar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahahhahahha

2009-01-22 @ 18:16:43
URL: http://mathyb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0