SPOTIFY

jag kankse är helt efter, jag vet inte. men jag har nyss upptäckt spotify och  att det är
den bästa uppfinninfen någonsin!!! typ. man kan lyssna på ALLA låtar som finns. man slipper
ladda ner musik som tar en massa plats på datorn. synd bara att jag inte har råd med det..
jag är inne på idas och vi sitter och turas om att lyssna på låtarna. nu lyssnar jag på lite lasse.
fan jag kan inte hålla mig längre sen jag har sett den där filmen.. tåriiiiiiizz.
människor som tror har en chans.. nanana. nä nu ska jag lyssna lite på anna termheim och
frida hyvönens nya album som jag inte ORKAT ladda ner. MEN NU FINNS SPOTIFYYYYY!!
måste skaffa alltså. är helt till mig!

Kommentarer
Postat av: agnes

men se till att någon bjuder in dig då? gratis då jöö

2009-01-06 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0