sometimes i wish i was like mariella

jag sitter och äter makaroner. för första gången sen typ i somras.

i somras levde jag på makaroner. jag åt det seriöst varje dag. okej,

jag ska sluta prata om makaroner. det är året har iallafall inte börjat

bättre än makaroner.. men det ska väl gå att få ordning på. jag hoppas

bara att det inte behöver ta månader. jag själv är ju tyvärr ganska maktlös

när det gäller det. det kanske bara är att vänta. nej jag vet inte. inte alls.

vad jag vet är att det är svårt att sova när allt känns fel. det är svårt att gå

upp och det är svårt att.. ja det mesta är svårt.

it's like as soon as i've got an opinion, it just has to come out..
ja jävlar vad min käft har gått idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0