monday, monday, monday

okej.
det här är fan det värsta jag varit med om. jag har alltid varit världens mest
planerande människa med koll på allting. varenda grej i skolan och ja, allt.
men nu. det är fan helt otroligt. jag går till fel klassrum med fel böcker, jag
vet inte vilken tid vi börjar. jag missar tåget, jag råkar hoppa på bussen fast
jag egentligen var påväg till tåget, jag vet inte vad jag läser, jag glömmer bort
saker jag pratade om igår. jag som hade så bra minne! hela jag är en enda
röra. jag vet knappt vad jag pratar om. och som inte det vore nog har jag såhär
mycket skolgrejer att göra nu:

historia prov
naturkunskapsprov
sångprov
träningsdagbok att skriva
bokrecension
argumentationsanalys

jahaaa, och när ska jag hinna allt det här?! inte ikväll, för ikväll ska jag dansa.
som jag missade förra veckan och ligger efter där också! imorgon är det tydligen
piltshowen som vi ska vara med och sjunga på. shit. det blir helt enkelt nätterna?
fast då vet jag väl inte ens vad jag heter tillslut. haha. ja nej, det hjälper ju inte att
klaga. så det är bara att köra igång. föresten köpte jag nya dansskor idag, eller
sockiplast. väldigt behövligt eftersom min tå stack ut från dom förra. amen plugg
nu. hejdåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0