lördag

inatt hände sjukaste grejen. jag släckte och somnade halv 1. imorse vaknade jag
helt vanligt, vände mig, kollade in i lampan och såg att den var tänd. jag sa det till
mamma och hon sa att den hade varit tänd sen 1 inatt när hon gick förbi. jag skulle
aldrig somna/sova med tänd lampa. och jag har INTE tänt den själv. jävligt konstigt.
jag märkte inte ens att det var ljust när jag vaknade. ja, ville bara säga det. hehehe.

idag ska hela familjen till min kusin da da daniel! jocke ska tatuera sig. och  jag ska
med för att bota min tatuerings skräck. jag börjar skaka såfort jag hör en såndär
maskin. så nu jävlar. och så ska jag be honom skissa en åt mig så att jag kan tatuera
mig snart. om jag våååååååååågar. men det gör jag ju! bråttom nu, hajdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0