kryMT fot och stor sko

vad trött jag blir. har ett litet problem förstår ni. jag har precis köpt ett par vita låga jävla converse.
det står att det är stl 3,5 alltså 36. men dom är stora som ett par 37! nästan ännu mer. dom ser
ut som ett par båtar på mina korta ben. och jag ska fan inte ut och segla. nu vet jag inte om jag
ska behålla dom och knyta dom hårt och hoppas på att dom sitter kvar på mina fötter, eller att mina
fötter blir större till våren. men liksom, mina andra converse är 36 och sitter perfekt. jävla lureri det här
alltså. nån som behöver ett par dojjor? säg till för jag har tyvärr ett par till salu..............



hahaha alltså jag dör, min och idas konversation för 1 min sen.
ingen av oss kan stava. KRYMT. hahaha skrattar ihjäl mig.

ida säger:

men alla andra 36 passar ju

baby, I'm bad news säger:

fats de beror väl på skotypen

baby, I'm bad news säger:

ring o fråga dom

ida säger:

hahah men det är ju sama?

baby, I'm bad news säger:

eller så har dina fötter krymt

baby, I'm bad news säger:

det kan hända.

baby, I'm bad news säger:

speciellt i 16/17 års ålder

baby, I'm bad news säger:

om man färgar håret mycket


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahhaa!!

2009-01-07 @ 01:18:05
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0