jag önskar jag också hade..

men det har jag inte.

nu vettni har lillhjärnan tänkt. NU vet jag vad jag vill göra när jag har tagit studenten!

och det vill ida också verkar det som. jag vill jobba ett tag, få ihop några kronor. sen

åka runt till lite olika städer, typ göteborg, kiruna, malmö, östersund osv. sen när man

kommer hem kan man bestämma sig vart man vill plugga/bo! så är det bara att bosätta

sig! låter väldigt trevligt tycker jag. jag är rädd att jag ska fastna här med ett tråkigt jobb
på typ dagis eller ica och sitta fast. inte orka röra på häcken. men jag ska se till så att jag
gör detta. man vill ju inte vara 70 år och veta att man slösat sitt liv i samma lilla stad fylld
av tristess. nej det vore väl deprimerande.


Kommentarer
Postat av: mandy

vartdu sugen på att åka när allt kosta 25? jag ärsjukt sugen.vi kanske kan ta en turåretur på 50kr till sthlm??:D

2009-01-06 @ 20:30:30
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0