it's gonna be another shitty year

det ska alltid tjatas om hur bra nyår ska vara eller var. men helt ärligt så var det sämsta
nyårskvällen jag har varit med om. den började iallafall bra hos ella. men lever vi inte på
2000 talet? hur fan kan då människor som är homosexuella/ har en annan lägging än
heterosexuell inte få vistas på en fest. och hur kan en människa ägna hela sin kväll åt att
skrika lesbiska fittor.. jag bara fattar inte hur man kan ha så sjukt hjärndöda åsikter. en fin
kväll fick vi ju inte. och vårat hem förvanlades till en fritidsgård hahaha. sen gick vi iallafall
till torget. det inte heller så lyckat. it's sad... MEN, det var roligt till en början iallafall. kumla
är en jävla skit stad. fylld av idioter. jag längtar tills jag får sticka härifrån. det är bara skolan

som håller mig kvar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0