it's a hit

alltså, en sak som är jävligt skumm. det händer hela tiden.
jag har en frisyr ett tag, kanske en dag eller några veckor. så helt plötsligt
har annika, miss li eller någon annan jag älskar samma? som i somras,
så hade jag samma frilla annika har NU. och när jag hade klippt lugg och
färgat håret, tre veckor efter har miss li klippt lugg och färgat samma?!
och NU sitter jag här med utsläppt snelugg för första gången på veckor
eftersom den varit så kort, så sitter jag och googlar bilder på jenny lewis
för att hon är så bra. så hittar jag DENNA. där hon har samma hårfärg och
precis samma lugg jag har nu. VAD ÄR DET OM?!!

jaja för övrigt är HON och RILO KILEY jävligt bra. puss natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0