grammis galan

jag får lyckorus av sånt här! dramatisk som jag är sitter jag och ler och tar mig för hjärtat.
himlar lite med ögonen och släpper några tårisar. inte såna som rullar ner för kinderna utan
såna andas, buhuuuuuuuuu huhu andas tårar. hur ska det gå på P3 guldgalan? NÄR JAG
SITTER DÄR? jag är så jävla  blödig. men man blir ju rörd! men jag blir sur när carolina gynning
stampar in i en limegrön klänning och förstör! kunde inte lars winnerbäck fått presentera istället?!
han vann ju förra året. OCH VA?!?!?! robyn? bästa liveakt? hmmmmm. nu blev det väl nåt fel. men
ANNIKA vann bästa TEXTFÖRFATTARE, och det är hon jävligt värd. anna ternheim och håkan var
också värda att vinna! men robyn, hon är verkligen överskattad. och det sista jag undrar? årets
bästa låt, "jenny let me love you" VA?! okej...... kan inte ens kommentera det. jag tror att dom har
köpt in sig. fifflat. fuskat. mutat.ja det tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Även om jag gillar Robyn håller jag med om att Annika förtjänar mer. Allt ! Skulle "juryn", som kan det här med musik för det mesta, få bestämma allt skulle nog saker o ting vara mer i sin ordning. Det är det där jävla svenska folkets fel. Jenny let me love you..hahahaha. Jag skyller allt på Rix FM. (Eller vet iofs inte om den radiokanalen finns överallt.. men du fattar grejen)

2009-01-07 @ 23:52:51
URL: http://entilljavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

asså bilden så rolig. helt mobbad.

2009-01-08 @ 17:57:17
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/
Postat av: mandy

hahaha bilden..hon är verkligen speciell

2009-01-08 @ 21:49:30
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0