göteborg och guldgalan!

det här blir nog ett långt inlägg det här. har massor att säga som ens inte får plats kankse.
har iallafall haft världens bästa helg! känns som att vi var borta i en vecka, skitsynd att komma
hem faktiskt. igår när vi kom till gbg åkte vi till lägenheten och kastade av grejerna, sen letade
vi upp elite plaza hotell. där var det seminarium som sändes på radio, anna ternheim och annika
var där och svarade på massor av bra frågor. på slutet fick vi ställa frågor, jag fick ångest och
kände att jag var tvungen att klämma ut en jävligt dåligt formulerad fråga, men annika tittade på
mig minut efter minut och svarade på frågan. jag låtsades att jag hörde vad hon sa. efter det
skrev dom autografer, jag och ida ställde oss i kö som små ungar. annika måste vara livrädd
för oss? först sitter vi i en timme och tittar läskigt på henne, ler konstant och ser ut som två
peddon, fast nu är ju hon äldre än oss men ändå. sen ställer vi oss och ber om autografer,
sen dyker vi upp på galan och attackerar henne med kameror. men vafan, man får bara en
sån chans i livet? att träffa henne. feg som jag var vågade jag inte klämma ur mig att jag är den
ida som vann biljetterna, men skit i det. hon kankse fattade. föresten är jag nog kär i anna ternheim

nu! hon är helt konstig men skitsnygg! inte alls som på bilder. hon var as lång och smal och som

sagt konstig. hennes personlighet passar verkligen inte ihop med hennes musik. efter den där

konstiga grejen var vi helt förvirrade, gick och käkade och sen shoppade vi lite.


sen var det guldgalan! där sprang en massa kändisar på oss, vi blev rädda. det blir fan för mycket

för våra små hjärnor. sahara hotnights gick förbi oss, in flames, kitty!!, markus, sugarplum fairy osv. osv.
när vi kom in och letade på våra platser blev vi ännu mer rädda. hela håkan hellströms  band skulle
sitta bredvid oss. en av snubbarna i bandet slog sig ner på halva min stol. han var skistor! så satt  han
och diggade PÅ mig. as trångt. men han var gullig. bakom oss satt adam tensta, lite längre bort frida
hyvönen, anna, those dancing days, MISS LI, veronica maggio OSVVV!! jag blir så jävla avis. varför är
inte jag kändis? jag vill också sitta där och vara snygg och alla smygfotar mig. buhu. det var iallafall
skitbra och det grymmaste var att detektivbyrån spelade till annikas låt! och markus. eller nej, det finaste
av ALLT var att annika körade i anna ternheims låt. SÅ JÄVLA FINT. och där satt vi längst fram. MMM!!
en sak vi kom fram till under kvällen var att miss li är tillsammans med sonny boy  i hennes band. det visste
ingen va! hon satt och klappade honom på kinden hela kvällen och petade på hans lår och höll på. frida
hyvönen hade skittråkigt och amanda jenssen stack tidigare för att slippa jobbiga fans, dryg hon är. tar
förgivet att folk ska hoppa på henne. hihi.

idag gick vi lite mer på stan, jag slösade mina pengar på ett par för dyra och för fina skor, kjol, tröja och
någonting jack aktigt? från monki. sen satt vi på centralen och frös i ett antal timmar. nu ska jag väl lägga
mig snart, imorgon blir en fett jobbig dag. ska till farmor och farfar och planera begravning och grejer.
vill inte! jag ville stanna kvar i göteborg och aldrig mer komma hem. men jag får väl sitta här i ett par år till
sen kan jag göra vad jag vill. godnatt! bilder kommer en annan dag. fina bilder vettni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0