fredag

idag efter skolan gick jag lite på stan med emma och ida. oops. jag provade ett par måste-ha
skor. oops. så nu måste jag köpa dom nång gång. oops. men jag får väl vänta tills göteborg.
och på tal om det. jag är sjukt rädd. kommer inte kunna sova snart. det är en vecka kvar och jag
har inte fått biljetterna än?! har annika inte skickat dom? har posten slarvat bort dom? dom måste
komma snart. blir nervös. idag jag har förövrigt tränat! ahh älskar den där träningen. blir helt pigg
och glad, fast jag höll på att svimma innan och var skit trött. ska bli skitskönt att börja träna igen,
så att jag blir glad igen. och så har jag inte ätit godis och en massa skit sen nyår. det känns bra
för man rasar i vikt jävligt snabbt av bara det. hoppas jag? aja, det var allt jag hade på stenhjärtat.
PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0