don't you let me go tonight..

jag åkte och tränade iallafall! jag hade tänkt att bara träna, men så var jag tvungen
att vänta eftersom mamma hade kund. så jag satt och läste och drack kaffe i typ en
timme. sen skulle vi handla en snabbis och dra hem, men vi fick stå i kö i 40! jävla
minuter!! för en korg med lite grejer. sen tog det nästan lika lång tid att komma hem
av någon anledning, så nu känns det som att vi har åkt runt hela jordklotet. äntligen
hemma. nu ska vi äta och sen blir det let's dance. alltså det känns som att jag har
ett stort moln över mig just nu. men det är ju tur att jag inte är långsint, så det vänder
kankse snart. man får hoppas på det bästa! puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0