ät förfan..

åh. en sak jag börjar bli jävligt trött på är tjejer som bantar på det sättet att dom äter ingenting.

jag har sett alldeles för många exempel på det och blir bara förbannad. fattar ni inte att äter ni

ingenting alls, i flera dagar så ställer kroppen in sig på svält? och första bästa äpple ni biter i

sätter sig extra mycket på kroppen. när ni sedan tänker "ohh vad duktig jag är, jag har inte ätit

på fem dagar. nu är jag värd en pizza" så sätter sig den pizzan också extra mycket på kroppen

eftersom kroppen tror att det är det enda den kommer att få. vadå inte äta? VA?! det är klart man

blir smal, men det varar inte speciellt länge eftersom man blir extrra fet när man börjar äta igen.

och börjar man inte äta, ja så dör man ju? jävligt bra diet.. vafan det är klart man vill vara smal.

alla vill vara smala och snygga. MEN, då kan man ju göra det på rätt sätt. träna OCH äta. äta,

men äta bra mat. dessutom är det inte fint med skelett kroppar? dom enda som tycker det är

dom som är inne i det där inte äta bantandet. vi runt om tycker att det är ganska osexigt och

äckligt. jag tycker iallafall det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig! Och när folk som redan är jättesmala säger att dom är tjocka, det är sjukt irriterande också.

2009-01-02 @ 17:28:41
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: mandy

mhh guud..helt sjukt

2009-01-02 @ 17:31:38
URL: http://mandywuhu.devote.se
Postat av: WORD!

2009-01-06 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0