you never got me right

fuck. jag som har städat som fan hela dagen, nu ska min bror dra hem en
massa folk och sitta och dregla ner tv rummet. det betyder att jag kommer att
få sitta på mitt rum. dessutom kommer mamma och p hem ikväll, så jag måste
fixa nån mat själv. vilket jag inte kommer att orka. jenny&jensan ville att jag skulle
komma till dom men jag känner att jag inte är så himla social idag. men imorgon
kanske vi ska leka istället. "jag skiter i sånt romantiskt skit" sa jensan, så då kan
man ju tränga sig in lite i deras alla hjärtans dag dejt. hehehe. aja hejdå sniglar.

.... fast vad gulliga dom är ändå. jocke och viktor. köpt godis och hyrt massa filmer.
så ska dom ta hit två tjejer. åh kan dom inte ha sånt barn disco också. ryska posten
och discokula. men okej, dom är 16. inga barn. jo lite. man kanske ska klämma ner

rumpisen mellan dom föresten, så får jag också ha lite skoj ikväll. mhmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0