who do you belong to?

idag har det gått bra. gitarren gick bra, ljudtekniken gick bra, gemun gick bra,
sången gick bra (vilket bara har hänt ett fåtal gånger, kören gick bra och jag
har pratat med min mentor, så jag kanske får byta ut sången mot piano! jag
har alltså klarat dagen smärtfritt, det var längesen. det är sånt som gör mig
glad. när man lyckas undvika alla små saker som kan bryta ner en. efter skolan
gick jag på stan en stund i regnet, köpte en kill t-shirt från cheap monday kostym,
och så hittade jag äntligen ett par brills. guldiga var dom. jag tror att jag skippar
simmningen idag, det är faktiskt viktigt att se frida på tv, i direktsändning på
våran stora tv. istället för att kolla på lilla datorn två timmar senare. skit, jag
som behöver träna. men aaah frida!! kolla på popcirkus 19.30. det är faktiskt

massa bra band idag. och FRIDA. hejdå loverbooooy.

alltså fucking fuckk, jag saknar dig jätteeeeeeeemycket.


Kommentarer
Postat av: jonathan richman

hm men mysko. hon kanske spelade den på sommarpratet. har för mej attjag lyssnat på den på spotify

2009-02-25 @ 18:02:29
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/
Postat av: n

2009-02-25 @ 19:41:53
Postat av: din

saknar dig :(

2009-02-25 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0